Táplálkozzunk télen is egészségesen!

2016. január 28. 13:15 - Astronet, fotó: Nortfoto
Nyáron könnyű, az a rengeteg idényzöldség- és gyümölcs… Azért télen sem lehetetlen egészségesen étkezni, csak oda kell figyelni az étrend kiegyensúlyozottságára! Tippjeink ebben segítenek!

Reggeli
A turmix ideális választás ilyenkor is! Készülhet befőttből, vagy fagyasztott gyümölcsből, vagy banánból is. A teljes kiőrlésű pékáru is kapjon helyet az asztalon, sonkával, vékony szelet zsírszegény vajjal gondoskodik a szükséges energiáról. Van néhány zöldség, amit a szendvics mellé ehetünk, a jégcsapretek, a jégsaláta jó választás lehet.

 

Tízórai
Az aszalt gyümölcsök néhány szem dióval, mogyoróval szintén nagyon hasznosak a szervezetnek.

Ebéd
A levest ne hagyjuk ki! Ez egyrészt felmelegít, másrészt pedig kevesebbet fogyasztunk a kalóriadúsabb főételből, ha előtte már félig jóllaktunk egy kiadós téli levessel. A főétel lehetőleg tartalmazzon valamilyen zöldséget is, a fagyasztott zöldségkeverékekből finom, egészséges köret készíthető percek alatt. Savanyúságot fogyasszunk mellé, de a jégsaláta is jó választás.

Uzsonna
Egy joghurt, egy pohár túrókrém, vagy néhány szem keksz elegendő lehet egy kiadós ebéd után!

Vacsora
Az ideális az lenne, ha 6 körül fogyasztanánk el az estebédet, ez azonban sokak napirendjével nem egyeztethető össze. Ha későbbre tolódik a vacsora, elégedjünk meg egy zöldséglevessel, krémlevessel, vagy egy szendviccsel, ne fogyasszunk ilyenkor már nehéz ételeket.


Ajánlott cikkek
Hozzászólások
Szólj hozzá Te is!
Eddig 0 darab hozzászólás érkezett!

Hozzászóláshoz lépj be vagy regisztrálj itt!
Hozzászólhatsz a Facebook azonosítóddal is. Klikkelj a "Facebook bejelentkezés" gombra!

A -gal jelölt mezők kitöltése kötelező!



Astronet Piactér